Klacht indienen

Ben je ontevreden of heb je iets vervelends meegemaakt? Dan horen we dit graag van je. Je kunt feedback geven of een klacht indienen. Hierbij houden houden ons altijd aan de richtlijnen van het CBF-keurmerk, zoals bepaald in artikel 4, lid 3, sub f, van het Reglement CBF-Keur.

  • Je kunt een klacht indienen via onderstaand formulier. Mocht dit niet lukken, dan kun je bellen naar 088 0502800. Het is belangrijk dat je bij het indienen van de klacht duidelijk beschrijft wat er verkeerd is gegaan. Daarnaast kun je aangeven hoe jij vindt dat het in de toekomst beter kan of moet.
  • We registreren je klacht in ons systeem. Op deze manier houden we bij welke klachten er binnenkomen en kunnen we ervan leren. Bij het inrichten van onze werkprocessen kijken we bijvoorbeeld altijd naar klachten uit het verleden.
  • We reageren binnen twee weken op je klacht. We beloven recht te doen aan jouw individuele ervaring. Indien nodig zullen we onderzoek doen naar je klacht en hierover een besluit nemen. Is er sprake van een (structurele) tekortkoming? Dan beloven we de nodige maatregelen te nemen.
  • Ben je het niet eens met het besluit naar aanleiding van je klacht? Dan kun je een beroep indienen. We zullen je over deze mogelijkheid informeren op het moment dat we ons besluit aan je communiceren.

Vul het formulier hieronder in om een klacht in te dienen:

We kunnen je op de hoogte houden en vragen om steun in geval van nood.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.